
Tänä kesänä osallistuimme Kesäpudaksen t11-10 haastesarjaan. Kotiin tuomisina hienosti tiukan finaalin jälkeen turnausvoitto! Alkulohkon kolmen pelin ja toisen sijan jälkeen välierissä tuli vastaan TP-47. Ratkaisu peliin saatiin vasta rangaispotkukilpailun jälkeen. Finaalissa vastustajaksi tuli Ajax T10. Pelin aikana rankkasateeksi muuttuneen sään myötä pallo ei paljoa kentällä liikkunut. Maaliin molemmat onnistuivat pallon saamaan kerran ja jälleen oli rangaistuspotkukilpailun aika. Tälläkin kertaa rankkarit osuivat meillä paremmin maaliin ja turnausvoitto ratkesi meille!
Turnausvoitto, rangaispotkukilpailut ja pelaaminen rankkasateessa jäävät mieleen varmasti pitkäksi aikaa 😃
| 06.06.2026 23.11 | Kesäpudaksesta kultaa! |